Kom gjennom krisen med vår gratis takeaway-modul

KOSTNADSFRITT- Hvorfor?

Dette er vårt ydmyke bidrag til å holde resten av restaurantbransjen i gang. Restaurantbransjen lever vi av. Ikke bare økonomisk som virksomhet, men vi elsker alt som restauranter, kafeer og barer bidrar til i hele det lange landet. Derfor gjør vi det gratis å komme i gang *

* Du trenger en Epson- eller STAR-skriver og en iPad. Hvis du ikke har det, kan vi hjelpe.

Slik ser det ut når gjesten din bestiller

Gjestebestillinger gjøres via deres hjemmesider eller Facebook ved hjelp av en “bestill online” knapp. Rett fra telefon eller laptop. Betaling håndteres også online eller ved henting / levering. Andre tar opptil 30% i provisjon, men vi har forhandlet frem at du bare betaler 2% i provisjon og 1% i innløsningsavtale!

Alle dine ansatte vil kunne bruke takeaway-modulen fra første minutt.

Du må laste ned appen vår (QuickPOS) på en iPad. Tilgang koster normalt 750,- per måned, men du vil få dette helt kostnadsfritt. Direkte i appen vil du motta ordrene slik at kjøkkenet ditt kan se hvilke retter du skal lage til enhver tid. Kupongskriverne skriver automatisk ut ordrene.

Du kan holde stengt. Og få 10 ganger så mye ut av krisen.

Du kan starte med å se hvordan modulen er. Det er ingen oppstartskostnad, ingen binding og ingen krav om å fortsette når prisen blir normal. Så her er det intet å tape! Løsningen er oppe på 3-4 virkedager. Bare fyll ut skjemaet nedenfor, så kontakter vi deg snarest.

Begynn å ta takeaway-bestillinger 👇

FAQ

Hva koster det?

Frem til 1. juni koster det 2% + 1% i transaksjonsgebyr når en ordre kjører gjennom systemet.

Etter 1. juni vil prisen stige noe til normalprisen 750,- md. + 6% + 1% i transaksjonsgebyr - med mindre det fortsatt er unntakstilstand.

Hvordan kommer jeg i gang?

Fyll ut skjemaet her på siden. Så vil en av våre konsulenter kontakte deg og hjelpe deg gjennom.

Hvis du ikke allerede er kunde hos oss, må du opprettes og det må lages meny. (Vi hjelper gratis)

Deretter blir du veiledet gjennom opprettelsen av en innløsningsavtale. Når den er lagt ut kan det ta 1-3 dager, og så er du klar.

Hvordan kan kundene mine bestille?

Du får din helt egen bestillingsside som du kan lenke til på Facebook, eller hjemmesiden din.

På den siden kan kundene dine velge hvilke retter de vil ha, bestille, betale og se bilder av rettene.

Når kunden har bestilt online, kommer bestillingen direkte inn i QuickPOS, og kjøkkenskriveren skriver ut en bestilling.